Kost linkbuilden je te veel tijd? Besteed het uit!

Ieder bedrijf wil wel bovenin Google komen te staan. En dat is niet voor niets. Als mensen gaan zoeken op Google, dan kijken ze vaak niet verder dan de eerste pagina. Sterker nog, ze blijven vaak hangen bij de eerste vermelding die op hun scherm verschijnt. Ze gaan er dan vanuit dat die vermelding het best past bij hun zoektocht. En dus ook dat dat bedrijf het best past bij hun zoektocht. Het is dus voor veel bedrijven een bron van ergernis dat ze ergens onderaan de eerste pagina of zelfs nog verderop staan. Ze worden dan niet gevonden door potentiële klanten. Dus is het tijd om iets te gaan doen aan linkbuilden. Maar waar begin je?
Begin, ook bij linkbuilden, bij het begin
Dat je helemaal niets weet linkbuilden en hoger komen te staan in Google is helemaal geen schande. Ik weet niets van het zetten van tegels of het doen van belastingaangifte. Iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten en interesses. Het is dus juist heel verstandig om het linkbuilden uit te besteden bij een bureau dat weet wat ze doen. Linkbuilding uitbesteden kost je natuurlijk wat geld, maar het levert je meer op. Natuurlijk zorgt zo'n bureau ervoor dat je hoger komt te staan in Google, dat is het belangrijkst. Maar door het linkbuilden uit te besteden zorg je ook voor een betere nachtrust. Je hoeft je er echt niet meer druk over te maken.
Heb je een linkbuilding bureau gevonden?
Neem dan eens rustig de tijd om de website door te lezen. Je merkt dan al snel of je te maken hebt met een goed bureau. Op een goede website kun je succesverhalen lezen, maar ook blogs over de manier van werken. Lijkt het bureau je wat? Laat dan je gegevens achter. Er wordt snel contact met je opgenomen om jouw mogelijkheden te bespreken.
Geef het echt uit handen
Natuurlijk kun je aangeven wat je wilt, maar het doel bij linkbuilden is eigenlijk altijd hetzelfde: bovenaan komen te staan in Google. Dat hoef je zo'n bureau niet te vertellen. Je kunt wel aangeven op welke zoekwoorden je graag goed gevonden wilt worden en wat voor jou belangrijk is. Aan de hand van jouw informatie en de informatie die het bureau door het bekijken van je website en de bijbehorende analytics bij elkaar weet te vinden, wordt een plan gemaakt. Dit plan kan je, als je dat zou willen, deels zelf uitvoeren, maar je kunt ook het hele pakket uit handen geven.